Google Calendar: Kako nastaviti odsotnost – “out of office”

Google Calendar, Organizacija dela

V videu vam predstavljamo, kako si v vašem Google koledarju nastaviti odsotnost, ki jo bodo videli tudi vaši sodelavci in tako vedeli, da vas določen dan ni v pisarni.

Sledite naslednjim korakom in si nastavite odsotnost v vašem Google koledarju:

  1. V vašem brskalniku odprite Google koledar.
  2. Kliknite na ikono “+” oziroma “Create”.
  3. V oknu za urejanje dogodka izberite možnost »Out of office«.
  4. Izberite časovni okvir v katerem želite biti oz. boste odsotni.
  5. Če želite, da vaši sodelavci vidijo, kdaj ste odsotni, zraven ikone ključavnice kliknite na “Public”. Če želite, da je vaša odsotnost v koledarju vidna samo vam, potem kliknite na “Private”.
  6. Kliknite na gumb »Save«.
  7. Če želite, da aplikacija Google koledar v času vaše odsotnosti avtomatsko zavrne vse obstoječe in nove sestanke v aplikaciji, kliknite na “Save&decline”. Če tega ne želite, kliknite “Cancel”.
  8. Nastavili ste si termin odsotnosti.